Sommar 2011

har jag precis klarat av och har nu börjat arbeta igen, känns sådär...
Är just nu uppe i Malå igen för arbete och vi har alla liten startsträcka med att komma igång.

I sommar har vi varit på turne bla. till Heinola i Finland, där maken skjutit silhuett igen och vi hade supermysigt med våra norska och österrikiska vänner på vår camp.
Detta år fann vi även en bastu vid en sjö som vi fick nyttja, och då träffade vi än fler härliga människor.




Der blir alltid lite konstigt när man inte bloggar på en gång så bilderna får tala för sig själv så ska jag försöka komma ikapp igen med bloggandet.



Lägereldar var ett signum för denna sommat och doftande härliga blommor, så var så god ...






Har även hunnit med att besöka vår vackra skärgårdsö, Ulvön.

Har iallafall beställt en resa till Gran Canaria över nyåret med maken, det ser jag fram emot. Jag älskar ju att resa. . .

Till sist, men inte minst, ger jag alla mina ♥ styrketankar till Norge och dess anhöriga till offren i den fruktansvärda ofattbara terrorattacken i Oslo .


//P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0