Välkommen till min nya blogg!

Det här är jag,

En kvinna i sina bästa år, mamma till en tonåring och gift med en egenföretagare.    
Jag tänker försöka skriva berättelser runt mitt liv som ibland är kaotiskt, ibland stressigt, ibland väldigt slappt, ibland oroligt, ibland lite skrämmande, kan vara utmanande men oftast helt och fantastiskt underbart.   

När jag var liten, på 70-talet, så skrev jag dagbok. Jag har kvar alla dessa dagböcker som är en del av en kommande utmaning. Det som slår mig är att dagens ungdommar har nätet som dagbok, både positivt och negativt.   Min blogg blir nog en vågskål till alla dessa fantastiska bloggar om mode, smink, kärlek, med mina 40+ ögon. Kanske är det någon som blir road.   

Så, lets go


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0